Wycieczka do Krakowa i Wieliczki

W dniach 10 – 11 maja 2017 r. uczniowie klas III – VI wzięli udział w wycieczce do Wieliczki i Krakowa.

Pierwszego dnia najpierw zwiedziliśmy Kopalnię Soli "Wieliczka", a następie przejachaliśmy do Krakowa, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć dziedziniec wawelski, katedrę, groby zasłużonych Polaków oraz wejść na wieżę z dzwonem Zygmunta. Następnego dnia z tą samą panią przewodnik spotkaliśmy się pod Wawelem, a następnie przeszliśmy w kierunku Rynku Głównego, gdzie podziwialiśmy Sukiennice, kościół Mariacki oraz trasę podziemną, która szczególnie nas zaciekawiła. Następie udaliśmy się w kierunku Bramy Floriańskiej i Barbakanu, a potam Plantami, wśród zieleni, poszliśmy zobaczyć m. in. Akademię Krakowską i wróciliśmy pod Wawel, aby  w zacisznej restauacji zjeść obiad. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w restauracji McDonald's. Zebrane informacje oraz wrażenia na długo zostaną w naszej pamięci. Kierownikiem wycieczki była p. Katarzyna Janicka, a opiekę sprawowały także panie: Elżbieta Kałużna i Krystyna Biskup.